|
Vyúčtování
Pořadatelské a vydavatelské projekty, individuální příspěvky:
Vyúčtování nadačního příspěvku či grantu musí obsahovat:
- údaj o celkových skutečných nákladech na projekt (ev. i o příjmech);
- informaci o konkrétním použití poskytnutého příspěvku;
- kopie účetních dokladů (faktury, výdajového dokladu, smlouvy, bankovního výpisu apod.), dokumentující použití poskytnuté částky, v případě velkého množství dokladů (např. u honorářů, poštovného apod.) postačí jejich soupis s uvedením čísla daňového dokladu;
- ukázku tiskových materiálů s uveřejněním loga NČHF, nebo jiným způsobem uvedené informace o poskytnutí nadačního příspěvku;
Případně stručnou zprávu o projektu (u příspěvku na zahraniční studia je zpráva povinná!)
a další přílohy podle podmínek uzavřené smlouvy (CD, publikace ...).
Kruhy přátel hudby:
Vyúčtování příspěvku na koncertní sezónu KPH musí obsahovat:
- přehled uskutečněných koncertů (příp. tištěný program sezóny), který by měl více méně odpovídat návrhu sezóny, na jehož podkladě byla stanovena výše příspěvku (týká se zejména uskutečnění koncertu mladého umělce z aktuální listiny);
- dokumentaci, tj. ukázku 1 - 2 programů či programu celé sezóny, s uveřejněním loga NČHF, nebo jiným způsobem uvedené informace o poskytnutí nadačního příspěvku;
- vlastní vyúčtování poskytnuté částky, tzn. informaci, na jaký účel byl konkrétně nadační příspěvek použit, případně údaj o celkových nákladech na koncertní sezónu;
- kopie účetních dokladů (faktury, výdajového dokladu, smlouvy, bankovního výpisu apod.), dokumentující použití poskytnuté částky.
|